Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SS

sovjetskij sjekundomjer

2. 6. 2009 14:43
Souhlasím s Hohewartem

Autorka je pro mě taková ta typická pipka. Ví všechno nejlíp. všechno je špatně a na životě ji ohrožují tzv. simulátoři a nemakačenka. A je to samozřejmě naplavenina, která nechápe jak někdy mohla žít "na venkově" :-)

0 0
možnosti
Z

zcek

4. 6. 2009 10:42
Re: Souhlasím s Hohewartem

Kdo má názor, je pipka;-D Kdo má tento názor, je nadutý kohout;-D

0 0
možnosti
PR

pá_ja

27. 5. 2009 11:32
Kontrola probíhá pro

prvních 14 dní na požádání zaměstnavatele, takže tak trochu udání

nebo a to spíš, je nepořádek na sociálce, prostě hrábli do dokladů a pár jich vybrali na kontrolu.

Jinak prvních z prvních 14-ti kalendářních dnů vám platí zaměstnavatel pracovní dny a svátky jako náhradu mzdy a z nich první tři dny pracovní jsou bez náhrady.

0 0
možnosti
Z

zcek

27. 5. 2009 11:40
Re: Kontrola probíhá pro

Udání je hloupost. Spíš přišla várka dokladů od doktorů, tak mě vylosovali. Ale že se jim chce, v takovém hicu;-D

0 0
možnosti
JL

tramtadadá

27. 5. 2009 10:08
Karma

No já jsem byla 3 měsíce doma po operaci páteře. Doteď jsem nedostala část dávek. Posílali je pozdě, takže kdybych neměla přítele, tak nevím, z čeho bych žila. Tudíž kdyby mě přišli zkontrolovat, tak je prohodím oknem. Nepřišli. Jsou to úřednické hovada. My plnit termíny musíme, oni ne. Jinak 3 dny zdarma, 14 dní firma, pak sociálka normálně za kalendářní dny. Ale mají v tom nehorázný bordel.

0 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4173x
Nejdůležitější místo v životě má rodina a veselí.